12/02/2015

Ogłoszenia #7

Hej, cześć i czołem. :)

Standardowo, kilka ogłoszeń.
No więc:
- Byłam dziś u lekarza i pozwolił mi nareszcie odstawić jedną kulę! YAY! <3
- Nowe notki powinny pojawić się jutro i w poniedziałek.
- Nie bijcie mnie, ale w piątek i sobotę będę balować, więc nie będę miała dla Was za dużo czasu (wybaczcie!)
- Założyłam drugiego bloga, takiego "bardziej" o życiu, więc jeśli nie macie mnie dość tutaj, zapraszam!
Modus Vivendi
http://modusvivendiam.blogspot.com/
Z góry dziękuję za obserwację i komentarze!

Buziaczki i do zobaczenia :*
Alex :)

EDIT: Spóźnię się z notkami!

1 komentarz:

  1. Przeczytałam jednym tchem. No może kilkoma bo praca,dom,syn. Jestem bardzo mile zaskoczona, że tak młoda osoba tak pięknie pisze. Jest taka mądra, bardzo wrażliwa i tak barwnie opowiada. Przepięknie Olu gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Dwie krótkie zasady - nie używaj wulgarnego języka; nie obrażaj administratora i innych.