8/30/2015

Ogłoszenia #3




Dzień dobry słońca!


Wciąż czekam na Wasze komentarze pod podsumowaniem, a tymczasem kilka wiadomości.

Udostępniam Wam tu piękną, nową piosenkę cudownego polskiego wokalisty, Michała Bajora. Ach, te Majkele, Michały, chyba mam jakąś słabość do tego imienia, bo z moich dwóch maleńkich kuzynów też w Michale się zakochałam. XDD Nie mogę się doczekać nowej płyty tego oto pana i wraz z mamą wciąż maltretuję "Moje Podróże". No ale, do rzeczy.

Pewnie jesteście ciekawi kiedy pojawią się notki do nowych historii, bo nie napisałam o tym ani słowa. No więc, do środy postaram się wrzucić 'You've Got A Friend In Me', a w weekend 'Don't Let Go Of My Hand'. I uwaga, od tej pory będzie pojawiała się jedna notka tygodniowo do każdego z nich. Postaram się pisać dłuższe, ale nic nie obiecuję. Być może nieraz wrzucę więcej niż jedną, to wszystko zależy od możliwości czasowych... Wiecie, rok szkolny, te sprawy.

I ponawiam pytanie - chcecie wiedzieć o mnie coś więcej, czy nie chcecie? XD

Pozdrawiam Was serdecznie, życzę miłej niedzieli, za wszystkie ciepłe słowa pod podsumowaniem dziękuję, a Ci, którzy jeszcze tam nie zaglądali - odsyłam do poprzedniego wpisu i oczekuję odrobiny krytyki, bo to dla mnie naprawdę ważne. :)

Alex :)

P.S. Mike, Marysiu, pisanie komentarzy po 24 nie służy naszej psychice. XD

6 komentarzy:

  1. Oo come on! Czuje się jakby ktoś z patelni dowalił. ( Marysiu to czy Magda) ? To miłe że wyznajesz zdechlizm ...co do poznania ciebię...dawaj jak najwięcej chce poznać bo moja cudowną fanke ...chce wiedzieć czego mogę się spodziewać po mojej psychofance . Co do dodawania notek rozumiem cię w pełni. Sam mam nieźle napięty harmonogram przez to co się dzieje do tego blogi i szkoła...jak tak dalej pójdzie ...zrobię sobie przerwę.
    Życzę ci udanej niedzieli.
    P.S dziś tak jak wspominałem pojawią się u mnie notki specjalne
    Pozdrawiam cię
    MIKE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * P.S czuje się zaszczycony że kochasz mine imię. Michał i Michael górą :)

      Usuń
    2. *Zdechlakanizm, zdechlakanizm Mike :)
      Miło mi :)
      Alex

      Usuń
  2. Teszz Wasss kocham.♥
    Zwalam wszystko na Zdechlaka Chłopaka :P
    XD mój brat ma na imie Michaś, mój syn będzie mieć na imie Michał i mój monż, a zresztom i tak mam menża o tym imieniu. Tera lece Ci skomentować pod Podsumowaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. No widzę, że NAJLEPSZA TRÓJKA się znalazła! :D Huehue. Od dzisiaj będę Was tak nazywała. Wspaniała Trójka Ludziów (można?)
    Oświadczam, że skomentowałam podsumowanie!
    Tak, chcemy wiedzieć o Tobie WSZYSTKO! (no może nie jaki rozmiar majtek nosisz [wybacz xDDD])
    Nio, czekam na następne notencje i w ogóle i w ogóle..
    Papa i do następnego!
    Susie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak dodaj coś o sobie :D
    Zawsze to lepiej gdy wie się co nieco o autorze opowiadania, które się czyta :)
    Szkoła na bank zabierze czas, ale pamiętaj na nudnych lekcjach wyjmujesz tel i piszesz xD Przyjemne z pożytecznym ! <3 xD

    OdpowiedzUsuń

Dwie krótkie zasady - nie używaj wulgarnego języka; nie obrażaj administratora i innych.