8/05/2015

Two Worlds, One Vision - Michael & Rosa SPECIAL


Strach, niepokój, bezsenne noce. Nie wiedzieli, dlaczego ciągnęło ich do siebie. Byli jak Księżyc i Ziemia - uzależnieni od siebie, oddziałujący ze sobą, a jednak wciąż trzymający się na dystans. Spragnieni, a jednak unikający dostępu do źródła. Źródła, które jako jedyne mogło zgasić ogień tęsknoty.

***

Mijały dni, i tygodnie, i miesiące
Jej poduszka przesiąknięta łzami
Serce zatrute tęsknotą
Skóra spragniona dotyku jego palców
Ramiona łaknące jego bliskości
Zagubiona we własnych myślach
Zamykała oczy próbując przywołać sen
Bezskutecznie

Mijały dni, i tygodnie, i miesiące
Wspominała dzień pożegnania
Nie chciała uwolnić się z jego uścisku
Wracała do jego domu każdego dnia
Wydawał się być pusty
Pokochała jego dzieci jak swoje
Choć bajkowa kraina bez niego
Jakby opustoszała

Mijały dni, i tygodnie, i miesiące
On godzinami wpatrywał się w sufit
Nie mógł zaprzestać myślenia o niej
Zmęczony codziennie opadał na łóżko
Nie był w stanie zmrużyć oka
W obcym miejscu
Daleko od rodziny
Samotny

Mijały dni, i tygodnie, i miesiące
Ciągle czuł jej obecność
Zapach kwiatowych perfum
Choć był sam
Słyszał jej śmiech
Czuł wilgoć jej łez na palcach
Którymi ocierał jej zapłakaną twarz

Mijały dni, i tygodnie, i miesiące
Nie przestawała o nim myśleć
Snuła się po mieszkaniu nieco nieobecna
Posyłając sztuczne uśmiechy
Błądziła myślami
Gdzieś bardzo daleko
Wciąż nie wiedząc
Co tak naprawdę czuje

Mijały dni, i tygodnie, i miesiące
Tęsknił za domem
Jej głos w słuchawce uspokajał go
Choć zdawał się drżeć
Cieszył się
Znów mógł ją usłyszeć
Poczuć tuż obok

Mijały dni, i tygodnie, i miesiące
Nie potrafiła powstrzymać łez
Jego szept był dla niej śpiewem
Znajomą melodią
Lekiem kojącym ból
Ból rozstania
Lęk przed stratą

Mijały dni, i tygodnie, i miesiące
Byli zagubieni
Usychali z tęsknoty wpatrzeni
W zachód słońca
Tak blisko siebie
Choć wciąż tak daleko
Połączeni kłębkiem niewypowiedzianych słów
Czuli się obco
Toczyli walkę z uczuciem
Którego żadne z nich wcześniej nie znało
Nie wierzyli w swoją przegraną
Uciekali przed czymś pięknym
Co ludzie nazywają miłością

***
Dobry wieczór kochani!
Przeniosłam się na dół, bo w sumie dlaczego nie. Lepiej to wygląda.
Co tam u Was, jak wakacje?
Reaktywuję się po dłuższej nieobecności. Dziś dosyć nietypowo. Powiem szczerze... A dobra, nic nie powiem. XD
To, co macie u góry, to jakiś wytwór wierszopodobny, cały czas zastanawiam się czy to wiersz, czy już synkretyk. Dziś krótko, miało to być podsumowanie tych czterech miesięcy rozłąki, taki wstęp. Co o tym sądzicie?
Moja operacja przebiegła pomyślnie, niestety rekonwalescencja potrwa dłużej, niż zakładano. Narazie jestem uziemiona w długim gipsie, za pięć tygodni zostanie skrócony. W sumie trzy miesiące, zapowiada się ciekawie.
Teraz coś do Was, a mianowicie...
Bardzo chciałabym poznać swoich czytelników oraz autorów, więc podaję Wam swoje społecznościówki :)
Facebook: KLIK
Twitter: AlexDomenigo
Instagram: not.alone.alexx
No i e-mail: olinkamaj@gmail.com
Odezwiecie się? Byłoby mi bardzo miło.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, szczególne podziękowania kieruję do Ilonki i Marysi. Gdyby nie one, chyba wrzuciłabym tu posta dopiero za rok XD
Zapraszam do komentowania i życzę wszystkim dobrej nocy. :3
Wasza zagipsowana, Alex :)
P.S. Dziękuję za ponad 4300 wyświetleń!

12 komentarzy:

  1. Hejjj!
    Nie masz za co dziękować słońce! A to wszyszło Ci cudne :') 'Marudziłaś', ale wstawiłaś i bardzo dobrze!
    Kocham czytać takie wiersze czy cuś, takie liryki :D Bo to sie przyjemnie czyta, tym bardziej jak to jest tak genialnie napisane.
    Mike jest miszczem dialogów, jak miszczem bełkotu, a ty miszczem opisów i liryki :3
    Czekam z niecierpliwością na nexta. Życzę dużo weny (w podwojonej dawce) ii trzymaj sie kochana! :* Pozdrawiam ~MeryMJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ig już Cię zaobserwowałam xd
    Kocham to, jak piszesz. Jakie cudne porównania, opisy i wgl wszystko!.. Oddaj trochę talentu! Albo nie, bo nie będę mogła czytać takich pięknych notek :-)
    Życzę weny i zdrowia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Jeżeli to co przeczytałam jest wierszem, a coś mi się wydaje że tak to powinnaś zostać pisarką :-) W tym rozdziale świetnie opsałaś uczucia Rosy i Michaela. Zastanawiam się ile masz lat skoro piszesz tak dobre wiersze.
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, czekam z niecierpliwością na nexta. Wysłałam Ci zaproszenie na Facebooku.
    Pozdrawiam Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, mogłabym prosić, żebyś wysłała je jeszcze raz?
      Jestem straszną, piętnastoletnią gapą XD
      Dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Hej!
    No i jesteś! Tak się cieszę!
    Ten opis *_____*
    O MATKO!
    Jak Ty to robisz?! Masz dopiero piętnaście lat?! Piszesz jak 17/18 latka.
    Cudowne!
    No, ja mam Cię w znaj, więc.. xD
    Czekam na ciąg dalszy.
    Trzymaj się i weny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej!

    Ładny wiersz.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, witam panią!
    Alexusie nie masz mi za co dziękować!
    Chcę Ci powiedzieć, że notka świetna i bardzo piękna <3
    Podoba mi się jak opisałaś uczucia Michaela i Rosy. Czytając to człowiek bardzo się wczuwa :)
    Ale najbardziej podoba mi się, że to jest takie ,,Twoje''
    Normalnie ukazuje całe Twoje możliwości :)
    Jesteś bardzo mądra i kreatywna! Pisz tak dalej !
    Powodzenia :) Życzę dalszej weny i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. :3 Cudowny wiersz! Pisz ich więcej! :) Zakochałam się w Nim xd Weny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej wpadłam i wszystko przeczytałam. Masz ogromny talent do pisania. Pozdrawiam i czekam na kolejne twoje wspaniałe dzieło. Dużo weny kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też przeczytałam i czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że dopieor teraz... ale... po ludzku... nie jestem jakoś ostatnio w nastroju. Nawet często notek nie dodaję.
    Co do notki... cieszę, się, że ją wrzuciłaś.. przeczytałem ja już prędzej, ale komentuje dopiero dziś. Jak już ci kiedys mówiłem MASZ TALENT.
    Naprawdę. Cudownie ci to wyszło. Cudownie to opisałaś... Po prostu pięknie.
    Pozdrawiam.
    Mike

    OdpowiedzUsuń

Dwie krótkie zasady - nie używaj wulgarnego języka; nie obrażaj administratora i innych.