11/02/2015

Takie tam tysięczne przeprosiny.../Ogłoszenia #6

Hej, cześć i czołem!

No co mam znów napisać? Przepraszam Was za spóźnienie - rozumiecie, powrót do szkoły i te sprawy. Niby nie uczę się zbyt dużo, a jednak nie mam na nic czasu. Wybaczycie mi, prawda? Kolejny raz wszakże :)
Obiecuję, że napiszę coś dla Was tak do czwartku. Muszę wdrożyć się nieco w szkolną rutynę, a w towarzystwie kul nie jest to do końca takie proste. Może zabrzmi to trochę głupio, ale jedną z przyczyn mojej nieobecności na blogu jest... ból rąk. Po prostu od chodzenia moje "mięśnie" są nieco nadwyrężone i zwyczajnie nie mam siły stukać w klawiaturę, zamęczam znajomych nagraniami głosowymi na Facebook'u i w ogóle. Liczę na Waszą wyrozumiałość.
Pracuję także nad zmianą wyglądu bloga - dość sporą zmianą. Jeśli już zauważyliście, menu mieści się na samej górze. Zabawa CSSami wbrew pozorom nie jest taka prosta, ale coś już mi się udało. W prawym górnym rogu macie wszystkie moje społecznościówki. Zapraszajcie, obserwujcie, piszcie śmiało! :)
Podsumowując, nowy rozdział najpóźniej w czwartek, nowy wygląd - prawdopodobnie w weekend. Mam nadzieję, że uda mi się te plany zrealizować.
Pozdrawiam Was serdecznie, przepraszam i życzę wszystkim spokojnego tygodnia.
Alex :)

4 komentarze:

  1. Masz moje wybaczenie - aczkolwiek kazać nam czekać do czwartku to podchodzi normalnie pod znęcanie się.
    Ja kurczaczki nie mogę się już doczekać DLG, dodaj coś bo normalnie jajko niedługo zniosę xD
    A co do wyglądu to w sumie fajnie, że coś zmieniasz. Wizerunek to bardzo ważna sprawa, ja u siebie też dużo włożyłam w wygląd swojego i jestem póki co zadowolona, aż lepiej się pisze wtedy haha :D
    Na drugiej części Remember też będę chciała coś fajnego mieć, zobaczymy czy się uda :P
    No nic, ja czekam tutaj z niecierpliwością na kolejny rozdział, duuuużo weny Ci życzę !
    A no i oszczędzaj ręce - tak tak wykręcasz się kulami a pewnie pchasz po prostu ręce gdzie nie trzeba xD Przyznaj się co ty tam nimi robisz ! xDD
    Też Cię kocham xD
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Heejka ♥
    Ja wybaczam.
    Jeśli coś kocham, wielbię i ubóstwiam jestem wstanie na to poczekać ile będzie konieczne choć przyznam, że wole aby notki pojawiały się regularnie. Rozumiem Twoją sytuacje, wiem, że jest ciężko z tym wszystkim, ale wiem też, że jesteś dzielna dziewczyna i dasz sobie ze wszystkim rade.
    Mnie samej siły brakuje z nadmiaru lekcji, ale co to jest przy twojej wyteżonej pracy?
    Wygląd bloga? Super! Zawsze to odświeża bloga, dodanie różnych dodatków czy zmiana układu jest fajna, minimalne aktualizacje, a cieszą oczy. Ja też planuje zmienić wygląd w dalekiej mi nie określonej przyszłości. Na razie to po prostu mi sie nie chce, a chcę zacząć nowy rozdział życia na blogu co zapoczątkuje również ta zmiana graficzna.
    Jestem dumna z Ciebie jak zawsze! Wiem, że uporasz się z kulami, a kiedy w spokoju będziesz mogła się z nimi pożegnać będzie Ci łatwiej ze wszystkim.
    Życze masyy wenyy. Zdrowia :***
    Trzymajjj się :*
    Czekam na nowości :*
    Pozdrawiam, Marysia 😎

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, spóźnienie wynagrodzisz kolejnym rozdziałem :-D Więc przeprosiny za takie małe spóźnionko niepotrzebne.
    Wszyscy widzę takie litanie napisali, a ja krótko, zwięźle i na temat.
    Pozdrawiam serdecznie <3 :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest jednym z nieczlicznych, oczywiście odnoszących się do wielkiej gwiazdy - Króla Popu, który zrobił na mnie wrażenie :-).

    Szlifuj swój talent pisarski, bo naprawdę masz potencjał :-).

    OdpowiedzUsuń

Dwie krótkie zasady - nie używaj wulgarnego języka; nie obrażaj administratora i innych.