10/09/2015

"Przeprosinowa liryka"/Ogłoszenia #5

Ciągle ogłoszenia, wiem!

Nie chcę zawieszać bloga i obiecuję, że coś po weekendzie się pojawi. Mam ostatnio bardzo dużo roboty, szkoła i te sprawy, po prostu nie jestem w stanie się wyrobić, a na dodatek jutro idę na wesele i wolna będę dopiero w niedzielę wieczorem, a z racji tego, że mam w poniedziałek dwa sprawdziany i kartkówkę muszę Was po raz kolejny przeprosić, że nic się nie pojawi. Postaram się wrzucić YGAFIM w poniedziałek, a 'Don't Let Go...' do końca przyszłego tygodnia. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem.
Dziękuję Wam za wyświetlenia (A mam ich już na koncie 8900!) i zapraszam serdecznie na bloga Marysi:


Żebyście nie mówili, że się obijam, tadam, macie tam drobny przedsmak naszej przyszłej współpracy, a ja jestem dumna z tego, że mogłam zostać współautorką jej notki!
Wybaczycie mi?
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu!
Alex ;)

P.S. Coś tam dla Was przygotowałam :) 

***

"Przeprosinowa liryka"

Kogo słuchać?
Dokąd spojrzeć?
Szybko czas ucieka.
Zaraz północ,
Zaraz świta,
Jeszcze tyle do zrobienia.
Lecz znalazłam krótką chwilę,
By przeprosić Was tu zgrabnie,
Szybko, prosto, byle ładnie.
Za brak czasu i nieróbstwo,
Każdą obietnicę pustą.
Niby to nie moja wina,
Ale jakoś tak to się mnie trzyma,
Że napisać mi wypada,
Iż przepraszam Was serdecznie.
Wybaczycie mi, gromada?

5 komentarzy:

  1. HAHAH XD
    Tak XD Ja wybaczam :*
    I czekam na te notencje XD
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczam - znaj mą łaskę xD <3
    Eh u mnie na uczelni też sporo roboty - dzisiaj dostałam pierwsze "wyróżnienie" na Psychologii (ciekawe dlaczego akurat na tym przedmiocie ? xD), jak się jest mocno aktywnym to czasem kolokwium odpuszczają takim osobą ---> Trzeba się postarać xD
    Trzymam kciuki za Ciebie, abyś miała i czas i wenę na pisanie bo kurde niecierpliwię się xd.
    Dobrej zabawy na weselu - uwielbiam wesela ! Tyle picia i zabawy xD <3<3<3
    Przy okazji że komentuję, zapraszam na nowy rozdział u mnie :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Olu, no jasne, że wybaczam ;-) Rozumiem ja mam tak samo, na nic nie mam czasu.
    Wierszyk piękny.
    Pozdrawiam.
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że wybaczamy. Rozumiemy cię i to bardzo dobrze. Ja też nie mam na nic czasu.
    Wiersz cudowny, masz talent.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham mielonkę i ogólnie cb.

    OdpowiedzUsuń

Dwie krótkie zasady - nie używaj wulgarnego języka; nie obrażaj administratora i innych.